23 ianuarie 2010

Beautiful Fascination is Better Than Love

Publicat de Tsume la 08:39

Titlu: Beautiful Fascination is Better Than Love
Manhwa-ka: Lee Hyeon-Sook
Volume: 5 volume (Complet scanlat)
Gen: drama, romance, shoujo, josei

Poveste: Jung Daoun isi incepe cariera de profesoara la un liceu, totul pare sa fie aparent normal, se intelegea bine cu elevii la prima vedere, poate si pentru ca era tanara si frumusica.Asta pana cand cel mai popular elev din scoala, si anume Ryu-Min, o roaga dupa ore sa ii explice ceva ce nu a inteles la lectie.Daoun il ia in birou, si ii explica, dar el ii marturisteste ca nu asta e motivul pentru care vrea sa vorbeasca cu ea, suddenly incepe sa ii spuna chestii gen : ''I was always watching you'', Daun incepe sa se enerveze si cand era gata gata sa plece, Ryu-Min o opreste spunandu-i ca mereu si-a dorit sa o sarute.Evident, asta a fost picatura care a umplut paharul, Daun pleaca din sala foarte nervoasa si confuza, dar se pare ca Ryu-Min nu avea degand sa se dea batut, cu toate ca avea o iubita, si anume Ha-Young.

Daoun incepe sa isi dea seama ca e ceva in neregula cu Ryu-Min, pe langa faptul ca mai mereu dadea peste el, pe strada sau la scoala, si ce e ciudat, e ca defiecare data cand intra in bucluc, el mereu e acolo ca sa o ajute, Daoun incepe sa isi dea seama ca are sentimente pentru elevul ei.In zilele urmatoare se transefera fostul coleg de facultate si un foarte bun prieten a lui Daoun, si anume Hyun-Woo, la liceul ei... si se pare ca aceste chiar are intentii serioase cu ea inca de pe vremea cand erau studenti, dar nu a avut niciodata curajul de ai spune ce simte pentru ea, si cum ramane cu Ryu-Min?care continua sa o tot sacaie, este inceputul unei relatii sensei x student, sau sunt doar toanele unui adolescent care are o fascinatie pentru profesoara lui...?ramane de vazut.

Manhwa-ul asta e a doua lucrare pe care o citesc de la manhwa-ka-ul Lee Hyeon-Sook, poate va aduceti aminte de ea de la Flowers of Evil, ei bine, povestea nu e atat de dark in Beautiful Fascination is Better Than Love.La prima vedere ai zice ca avem deaface cu o relatie profesor-elev, boooring stuff, right?ei bine nu este cazul ascestui manhwa.In primul rand nu avem deaface cu un tip in rolul unei profesoare, ci cu o tipa, avem deaface cu un elev, tip foarte egocentric si manipulativ, si nu putine sunt fazele cand l-am injurat pe Ryu-Min.Nu prea pot sa spun ca exista un character development de vreun soi in manhwa, cu toate astea povestea te tine in priza, si o face intr-un mod destul de realist.Personajele au un trecut slabut conturat, si totusi stralucesc, si au o personalitate mai strindenta decat in anumite manga-uri in care se insista de tzanshpe mii de ori chiar si pe personajele secundare.

Eroina noastra, o femeie matura si in toata regula, se comporta uneori mai rau decat o fetiscana de 15 ani, e atat de clueless uneori, nu pricepe ce vrea de la ea Ryu-Min, care ii sare in ochi in fiecare zi, ce sa te mai astepti sa priceapa ce e cu Hyun-Woo.Intr-un fel, manhwa-ul asta e ca o joaca de-a soarecele si pisica intre Daoun si Ryu-Min.Trebuie sa recunosc ca atunci cand am aflat antecedentele lui Ryu-Min cu profesoara aia, mi-am imaginat ca are degand printr-un mod ciudat, de a o ''rezolva'' si pe Daoun, dar se pare ca acesta chiar tinea la ea.Acuma, nu prea stiu cum sa va definesc mai clar ceea ce vrea el defapt, adevarul e ca relatia de dragoste a celor doi nu e plina de replici siropoase gen: ''Il'l protect you...'' tocmai ca nu se pune problema ca personajele sa reactioneze in felul asta, ceea ce mi-a placut.In sfarsit niste personaje care nu fac povestea o melodrama, chiar daca avem parte de triunghiuri amoroase, si uneori personajele reactioneaza ca niste nenorociti, nu se exagereaza, defapt nimic in manga-ul asta nu e exagerat si dus la extrem.

Personajul meu preferat e Ha-Young, trebuie sa recunosc ca am dus dorul unui personaj puternic, care sa nu se lase calcata in picioare.Chiar daca avea un aer de yankee si bad girl, mi-a placut ca nu era nici posesiva, nici delasatoare cu Ryu-Min, cand tipul ia dat papucii nu a facut o melodrama, cred ca este cam cel mai bine format personaj din tot manhwa-ul.Avem si comedie, unele faze chiar starnesc rasul, de aia am zis ca e mai light hearted decat Flowers of Evils, also... mi-a placut legatura pe care manhwa-ka a facut-o, intre Ryu-Min si fratele lui Daoun, prin acel accident, a dramatizat situatia, care avea nevoie de un echilibru, cu personajele ei destul de emtioless, cu toate astea, am mai spus-o si repet, cu mult mai realiste decat veti intalni in alte shoujo manga-uri.

Grafica: Arta lui Lee Hyeon-Sook e ca un drog pentru mine, cat detaliu si cata delicatete, la prima vedere pare simpla, dar avem parte de cadre foarte frumoase.Imi place ca autoarea a insistat mai mult pe capitolul ''haine'' decat pe elemente de decor de data asta.In sfarsit un personaj principal feminin care se imbraca in stilul meu.Hainele lui Daoun sunt frumos realizate.O sa aveti parte de bishies, Ryu-Min e absolut fermecator, la fel e si fratele lui Daoun.Dupa cum am mai spus, manhwa-ka-ul nu a insistat atat de mult pe elemente de decor ca si la Flowers of Evil, dar cu toate astea grafica ia iesit mai frumoasa decat inainte.O alta chestie care mi-a atras atentia, este ca Ha-Young arata identic cu See-Wa din Flowers of Evil.

Artwork-urile sunt superbe, cred ca am salvat tzanshpe mii cat timp citeam, aici manhwa-ka baga totusi elemente de decor, care se imbina extrem de bine, fluturii negri a lui Lee Hyeon-Sook sunt incomparabili, copertile sunt simplute dar deasemenea frumoase.Personajele sunt deobicei slabute, toti arata bine, toti sunt sexosi, la aspect fizic cel mai bine arata Ha-Young dupa parerea mea, chiar mai bine decat Daoun, dar si ea e frumoasa.

Impresii generale: Sincera sa fiu, am stat dupa ce s-a finalizat manhwa-ul [care btw a fost ongoing o vreme si a fost finalizat astazi] si m-am gandit, ca mi-a placut atat de mult la el, pentru ca obviously, a fost o vreme unul din cele mai bune ongoing-uri pe care le-am urmarit.Povestea pare in aparent simpla si abordata destul de des, insa cum spunea cineva de pe MAL : ''The most amazing sort of mangaka is, someone who can make the most ordinary everyday things seem interesting''.Imi place ca totul e lipsit de clisee, intr-un fel e o poveste fresh si addictive, te face sa vrei mai mult.Mi-a placut relatia dintre Daoun si Ryu-Min, chiar daca pareau uneori superficiali, a fost interesant sa ii urmaresc evoluand.Cu toate astea unele lucruri au ramas nelamurite, pana la urma cu Gyu-Woo cum ramane... ?

Oricum, mi-a placut mult, un manhwa de calitate, cu un final realist, aici se vede in sfarsit partea de josei, oricum relatia lor ar fi fost extrem de irealista daca ar fi ramas impreuna, faza cu telefonul a fost bine gandita.Dupa cum am mai spus, nu e un manga care sa iti lase emotii extraordinare, dar e o poveste frumos depictata, avand in vedere ca vedem destul de des relatii sensei x student in manga-uri shoujo... soo, poate am fost putin cam confuza in review, pentru ca nici eu nu stiu exact ce mi-a placut la Beautiful Fascination is Better Than Love, poate chiar misterul si relatiile care se leaga intre personaje.Si ca sa inchei, recomand manhwa-ul cu caldura, merita sa aruncati o privire asupra lui.

Nota: 9/10 foarte enjoyable cu o poveste lipsita de clisee si totusi interesanta.

0 comentarii:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu