27 iulie 2009

Kindan - Himitsu no Nanazono

Publicat de Rachel la 13:04


Titlu: Kindan - Himitsu no Nanazono
Mangaka: Osakabe Mashin
Volume: 1 [complet]
Volume: 5
Gen: Lolicon, Matrue, Shoujo, Smut

Poveste: Primul volum din seria Kindan, poveste despre iubirea interzisa dintre o fetita de pana in 15 ani si gardianul sau, Mariya. Moeko fusese adoptata de catre Mariya la o varsta destul de frageda, cand parintii ei decedasera.

Mariya nu suporta sa vada ca cineva se atinge de Moeko, spunand ca este numai si numai a lui. Daca auzea ca Moeko este interesata de altcineva, era in stare sa faca orice pentru a impiedica asta, cum se va intampla cu Rentaro, un coleg de-al ei. Moeko zicea ca este doar ca o papusa pentru Mariya, jucandu-se oricand vrea cu ea.

Mariya avea datoriile familiei sale fata de societate, el refuzand toate acestea, deoarece era prea ocupat cu Moeko. Atunci, toti ajung in potriva fetitei, care de fapt nu avea nicio vina.

Nu stiu ce review puteam face la 5 capitole, la care 60% din actiune este sex. Ideea e ca atunci cand am vazut Lolicon si Smut, am zis, pedofilie in toata regula. Stiu ca v-am scris putin, dar daca scriam mai mult va puneam tot manga-ul pe tava.

Grafica: pot spune ca personajele privite de departe nu sunt desenate prea reusit, cu exceptia lui Mariya, desigur. Dar cand vine vorba de chipurile lor... mi-a placut foarte mult felul in care sunt lucrate.
Imi plac artwork-urile de la inceputul fiecarui capitol, si felul in care este desenata Moeko.

Concluzi: Am ras cu lacrimi. Cand am auzit ca cica ar fi un manga despre iubire interzisa, m-a atras. Apoi am vazut cam cum stau lucrurile, si atunci am zis: iubire interzisa din parti.

Cand am vazut ca are lolicon ma gandeam nici sa nu ma apuc de el, dar apoi, vazand coperta, am zis sa ii dau o incercare. Mai sunt 3 volume de citit, cu povesti diferite, insa aceleasi personaje si pe aceeasi tema.
Stiu exact ca are si o morala la un moment dat, lucru ce mi-a placut la el.

Nota: 7/10 daca sunteti in cautare de manga-uri profunde, nu e o alegere buna.

0 comentarii:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu