27 iulie 2009

Mademoiselle Butterfly

Publicat de Megara la 12:51

Titlu: Mademoiselle Butterfly

Mangaka: Ogura Akane

Volume: 2[complet]

Capitole: 10

Gen: Drama, historical, romance, shoujo

Poveste: Totul incepe cu Butterfly, o fata care e antrenata sa devina geisha. Inca de cand parintii ei au vadut-o, ea s-a simtit singura, singurul lucru care o facea sa zambeasca fiind Chinatsu, baiatul ce locuieste alaturi si care face tatuaje.Ea si Chinatsu au e relatie foarte speciala. Il iubeste pe Chinatsu, insa acesta, aparent, nu o vede decat ca pe o sora mai mica. Din pacate, Butterfly e cumparata de un domn si e nevoita sa isi ia « le revedere » de la Chinatsu.

Dupa 3 zile, Butterfly se intoarce la Chinatsu pentru a primi un tatuaj. Desigur, ca de obicei, Chinatsu refuza spunandu-i ca oricat i-ar da, nu ii va face un tatuaj. In acel moment, Butterfly se ridica si… ei bine, veti vedea daca o sa cititi.

Totul se petrece inaintea si in timpul celui de-al doilea razboi mondial, un lucru nou pentru mine avand in vedere ca nu am citit pana acum manga de genul asta. Personajele sunt bune in general, nu iese in evidenta nici o scorpie care sa le puna bete in roate(ce-I drept, la inceput, fratele lui Chinatsu pare a fi “the bad guy”). Butterfly evolueaza, se transforma dintr-o omida intr-un adevarat fluture.Chinatsu are un trecut mai special pe care Butterfly il va descoperi, iarrelatia lor e pusa la incercare.

Grafica : Are o grafica frumoasa, deosebita as putea spune. Sunt multi baieti frumosi, insa mi-a placut in special de Butterfly. I mean, la inceput e desenata ca un copil, iar apoi se vede cum creste. In plus, in fazele amuzante, e atat desenata atat de dragut. Elementele de decor sunt deosebite, frumoase, le-am remarcat fara sa vreau. 9/10 pentru grafica, e frumoasa, insa eu prefer alt tip.

Concluzii : E o manga usoara, o intelegi repede, personajele sunt… umane. Mie mi-a placut destul de mult, am stat pana am terminat-o, nu am vrut sa ma despart de ea. Nu e atat de tragica ca Bokura ga ita, Koizora sau Deep love, insa cred ca am varsat o lacrima sau doua. Mi-a placut sfarsitul, desi eram sigura cum se va termina. Nu am mare lucru de comentat, incepusem sa ma plictisesc pe la jumatate, voiam drama mai repede(I’m a drama queen…)

Nota : 9/10. E o manga draguta, necomplicata si te lasa zambind.

0 comentarii:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu