27 iulie 2009

24 Colors - Hatsukoi no Palette

Publicat de Rachel la 09:41

Titlu: 24 Colors - Hatsukoi no Palette
Mangaka: Chiba Kozue
Volume: 1 [complet]
Capitole: 5
Gen: Comedy, Romance, Shoujo, School Life, Slice of Life

Povestea: Nanaka era pasionata de desen, considerand ca numai asa poate sa isi exprime sentimentele cu adevarat, avand senzatia ca daca le exprima prin vorbe, va uita ceea ce este mai important. In prima sa zic de scoala, zareste un baiat cu hainele patate de culoare, al carui zambet o lasa fara cuvinte pe Nanaka, simtind ceva deosebit. Impreuna cu prietena ei, se inscriu la clubul de arta, unde acum sunt 4 persoane: ele doua si doi baieti din anul 2, iar unul dintre ei este chiar baiatul pe care il vazuse ea mai devreme.

A doua zi, Nanaka se hotaraste sa se duca mai devreme la scoala, crezand ca va fi singura si va picta linistita. Insa acolo vede ca si baiatul cu pricina venise inainte de program. Acesta, vazand ca odata ce a privit-o, brusc s-a inrosit, ii picteaza o floare rosie pe bluza, spunandu-i ca asa o vede el.

Avand in vedere ca un festival urma sa aiba loc in curand, cei 4 primesc sarcina de a picta ceva pe tema ,,Radiation of Love". Ei decid sa se imparta in grupe, lucru ce era ca un prilej pentru Nanaka de a ramane singura numai cu el. Insa niste vorbe ii scapa din gura, vorbe pe care apoi le regreta si le considera stupide, iar pentru o perioada, cei doi devin mai reci unul cu altul. Doar pentru o perioada.

Grafica: Pot spune ca se incadreaza printre cele mai bune stiluri de grafica pe care le-am vazut. Fetele personajelor sunt desenate atat de bine, le poti deosebi, nu le confunzi. De asemenea, cadrele din natura sunt facute sa para aproape reale. Am remarcat stilul de desen al lui Chiba Kozue, de cand si cel de la 7th Period is a Secret m-a uimit.

Concluzii: Mi-a placut foarte mult, a fost un manga mai copilaros. N-am simtit ca actiunea s-a derulat prea repede, si mi-a placut cum au fost denumite capitolele. Am ramas chiar uimita cand am citit la mangaka ,,Chiba Kozue", si se pare ca am subestimat-o. Este un manga tare simpatic, iar de data asta nu e vreo perversiune.

Nota: 10/10

0 comentarii:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu