27 iulie 2009

Beast Master

Publicat de Rachel la 09:21

Titlu: Beast Master

Mangaka: Motomi Kyousuke
Volume: 2 [complet]
Capitole: 7
Gen: Comedy, Shoujo, Romance, School Life

Povestea: Yuiko era o persoana care iubea foarte mult animalele, insa animalele nu simteau acelasi lucru fata de ea. Intr-o zi, pisica ei se urca intr-un copac, ea nemaiputand s-o dea jos. Deodata, din pom sare un baiat, acesta fiind zgariat pe o mana, iar in cealalta tinand animalul fetei. Ea ii multumeste, insa el fuge fara a mai putea auzi ceea ce i-a spus. Era asemeni unei bestii.

A doua zi la scoala, profesorul le spune ca vor avea un coleg nou, prezentadu-l pe Leo Aoi, care era chiar baiatul ce salvase pisica lui Yuiko. Din cauza aspectului lui, aparent infricosator, toti colegii ei il considera un specimen ciudat, seful clasei chiar aranjand anumite lucruri impotriva lui.
In semn de multumire pentru ziua precedenta, Yuiko ii cumpara o sticla de suc, ducandu-i-o pe acoperis. Uimit de acest gest, Leo intra in vorba cu ea, spunandu-i chiar si povestea lui.

Cu timpul, cei doi se atasaza unul de celalalt, Yuiko devenind cel mai important lucru pentru Leo, acesta chiar riscandu-si viata pentru ea, renuntand la unul dintre cele mai importante lucruri pentru el. El este mereu prezent sa o salveze.

Si chiar si dupa ce se imprieteneste cu lumea, Yuiko ramane la fel de speciala pentru el.

Grafica: Grafica mi s-a parut destul de buna, personajele sunt reusite. Imi plac foarte mult secventele in care desenul este facut de aproape, atunci cand este vazut chipul iar pe el este schitat un anumit sentiment. Acesta este cred ca lucrul care ma incanta cel mai mult la grafica lui Motomi Kyousuke.

Concluzii: Am bocit la manga-ul asta de mi-au sarit capacele, Da, am devenit ticnita, bocesc la comedii. Mi-a placut, l-am citit pe tot intr-o dimineata. A avut anumite scene profunde pe care nu am vrut sa le dezvalui in povestirea pe care am facut-o. Este un manga din care ai si cate ceva de invatat. Nu luati in seamna ce am scris eu despre el, e sec... Trebuie citit pentru a vedea cat de frumos e.

Nota: 10/10, ceva ce trebuie sa cititi =]

1 comentarii:

ecstaticmoonlightdancer on 17 octombrie 2009 la 10:24 spunea...

iubesc beast master!
nu.ti face griji.. si eu am plans ca o disperata =D

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu